Digi Storage îți oferă o serie de avantaje pentru afacerea ta. Spre deosebire de clienții individuali, poți asocia mai mulți utilizatori suplimentari unei capacități unice de stocare.
Digi Storage poate fi folosit ca un server de fișiere dedicat, iar fiecare utilizator va avea acces la un spațiu comun sau la un spațiu privat.
Activează Digi Storage
Poți descărca aplicația pe orice device (Android, iOS sau orice browser).
Abonează-te la Digi Net Business și beneficiezi de spațiu de stocare în Cloud.
Creează contul Digi Storage Business din contul tău Digi. Accesează “Serviciile Mele” și alege pachetul în funcție de spațiul de stocare de care ai nevoie.
În aplicația Digi Storage te loghezi cu username-ul și parola alese.
Cât te costă?
Avantajele Digi Storage Business
Capacități de stocare după necesități, la prețuri mici
Îti punem la dispoziție între 50 GB și 5 TB la prețuri avanajoase, începând de la 3.84 lei lunar (TVA inclus), dacă ai contractat serviciul de internet fix.
Alege Digi Storage Business pentru stocarea unui volum mare de informații și a documentelor importante pentru business-ul tău.
Acces extins, integrare cu aplicații de backup
Tu alegi între câți utilizatori dorești să împarți spațiul de stocare. În plus, poți aloca fiecăruia capacitatea de stocare de care are nevoie și poți împărți spațiul în zone private și zone comune de acces.
Pentru back-up-ul datelor nu trebuie să te ingrijorezi. Poți integra contul tău de stocare în orice aplicație dedicată de back-up pe care vrei să o folosești. Îți oferim acces la Digi Storage și prin FTP sau WebDav.
Poți face singur propriile tale utilitare de back-up folosind API-ul Digi Storage!
Cel mai rapid serviciu de stocare a datelor
Cu Digi Storage ai acces la cel mai rapid serviciu de stocare din Romania! Stocarea datelor tale depinde doar de serverele noastre, nu de servere localizate extern.
Beneficiezi la maxim de vitezele de transfer din rețeaua noastră și poți transfera sau sincroniza fișiere la viteze de până la 1 Gbps!
Mobilitate, sincronizare și protecția datelor
Indiferent de sistemul de operare pe care îl folosești poți sincroniza datele automat și partaja orice fișier, pe toate dispozitivele: Pc sau laptop, tabletă sau smartphone.
Alege unul sau mai multe directoare pe care le sincronizezi cu contul Digi Storage. Orice modificare sau orice fișier nou adăugat în directoarele respective se va salva automat în Digi Storage!
Datele tale, în deplină siguranță
Folosim o platformă de stocare de ultimă generație care îți protejează permanent și automat toate datele, pe mai multe hard-disk-uri diferite.
Securitatea și confidențialitatea datelor este asigurată și de criptarea obligatorie a informațiilor, atât în timpul transferului de fișiere (cu ultima generație de SSL), cât și la păstrarea lor pe platforma noastră de stocare (cu AES-256).
Integrare cu alte platforme de storage
Îți oferim facilitatea integrării Digi Storage cu altă platformă de stocare a datelor. Toți cei care împarțiți informația, puteți accesa direct din Digi Storage datele stocate în alt storage: Dropbox, OneDrive sau Google Drive.