Contracte furnizare servicii Digi
- Act adițional modificare Popular
- Act adițional modificare URBAN
- Act adițional Suplimentare Popular
- Act adițional Suplimentare URBAN
- Anexa 2 Popular
- Anexa 2 Urban
- Anexa 3 Proces Verbal DTH
- Anexa 3 Proces Verbal SD-HD
- Anexa 3 Proces Verbal
- Clauze specifice DTH
- Clauze specifice Partea 1
- Clauze specifice Partea 2
- Condiții generale
- Contract popular
- Contract urban
- Contract Furnizare energie electrică Ed 4 Rev 5 + Anexă
- Contract furnizare energie electrică Ed 4 + anexă 2
- Contract furnizare energie electrică + anexă 2
- Contract furnizare energie electrica 1 ianuarie 2021
- Contract furnizare energie electrica iulie 2020
- Contract furnizare energie electrica valabil incepand cu data de 20.02.2020
- Rezumat Conditii generale Contract furnizare energie electrica Casnici
- Contract furnizare energie electrica 21.01.2020
- Contract furnizare energie electrica ianuarie 2020
- Contract furnizare energie electrica din data de 29.11.2019
- Contract furnizare energie electrica din data de 07.11.2019
- Contract furnizare energie electrica din data de 28.06.2019
- Contract furnizare energie electrica din data de 06.02.2019
- Contract furnizare energie electrica din data de 01.01.2019
- Contract furnizare energie electrica din data de 19.11.2018
- Contract furnizare energie electrica din data de 19.07.2018
- Contract furnizare energie electrica REV9
- Contract furnizare energie electrica REV8
- Contract furnizare energie electrica REV7
- Contract furnizare energie electrica REV6
- Contract furnizare energie electrica REV5
- Contract furnizare energie electrica REV4
- Contract furnizare energie electrica REV3
- Contract furnizare energie electrica REV2
- Contract furnizare energie electrica REV1
- Contract furnizare energie electrica
ANUNȚ PRIVIND SUSPENDAREA TEMPORARĂ A AUDIENȚELOR:
Stimați clienți, vă informăm că, având în vedere necesitatea prevenirii răspândirii infecțiilor cu virusul COVID-19 pe teritoriul României și în vederea asigurării sănătății și securității în muncă pentru angajații noștri, conducerea RCS & RDS S.A. a luat decizia suspendării audiențelor începând cu data de 13 martie 2020, pe durată nedeterminată. Problemele semnalate de dumneavoastră pentru care a fost deja programată o audiență vor fi soluționate și veți fi informați cu privire la modalitatea de soluționare, conform prevederilor legale. Pentru orice alte solicitări sau reclamații vă rugăm să folosiți formularul de reclamații pus la dispoziție pe website-ul nostru sau adresa de e-mail clienti@rcs-rds.ro.
Vă mulțumim pentru înțelegere.