Selectează județul tău pentru a afișa datele de contact aferente
Asistență comercială persoane fizice
Asistență tehnică persoane fizice
*777 (apelabil din DIGI Mobil)
Alege una dintre opțiunile de mai jos pentru a afla cum poți descărca factura, trimite confirmarea plății sau transmite o solicitare legată de facturile tale
Confirmare plată
Dacă ai efectuat o plată și vrei să ne trimiți dovada, te rugăm să folosești formularul dedicat pentru confirmarea plății disponibil aici.
Acest formular este destinat exclusiv confirmărilor de plată.
Dacă ai întrebări legate de facturi, debite sau alte aspecte similare, folosește formularul de contact din această pagină.
Factură și desfășurător
Pentru a vizualiza detalii din factură sau pentru a o descărca:
- Intră în contul tău DIGI (sau creează unul, dacă nu ai deja).
- În secțiunea „Facturile mele”, ai acces la istoricul facturilor și le poți descărca oricând.
Dacă ești client cu abonament de telefonie mobilă DIGI și ai nevoie de desfășurătorul convorbirilor, îl poți accesa din secțiunea „Serviciile mele” → Mobil, unde poți descărca desfășurătorul pentru ultimele 12 luni.
Solicitări legate de facturi
Dacă ai nevoie de asistență pentru debite restante sau alte situații legate de facturile tale, te rugăm să completezi formularul de contact de mai jos.
Acest formular nu este destinat solicitărilor de reziliere, situațiilor comerciale sau reclamațiilor.
Este simplu să ne contactezi și online
Completează formularul de mai jos și te contactăm în cel mai scurt timp