Veți fi migrat din rețeaua Telekom în rețeaua DIGI.
Bine ați venit!
Dacă ați fost client Telekom Prepaid, veți continua să beneficiați de aceleași servicii în rețeaua DIGI. Trecerea se face automat, dumneavoastră nu trebuie să faceți nimic.
Contactați-ne
Ce înseamnă migrarea pentru dumneavoastră?
Transferul este automat, iar dumneavoastră continuați să folosiți serviciile fără întrerupere.
- Nu trebuie să schimbați cartela SIM
- Nu este nevoie să modificați setările telefonului
- Totul se întâmplă rapid și fără întreruperi majore
Când numărul dumneavoastră ajunge în rețeaua DIGI, veți primi automat un mesaj de bun venit. În cazuri rare, dacă observați că nu aveți semnal după migrare, este suficient să reporniți telefonul.
Calitatea noii dumneavoastră rețele:
DIGI vă oferă o rețea stabilă, rapidă și extinsă la nivel național.
- Acoperire largă în toată țara, atât urban, cât și rural
- Internet mobil 4G și 5G, cu viteze mari și conexiuni stabile
- Rețea în continuă extindere și modernizare
- Posibilitatea de a verifica harta de acoperire direct pe site
Indiferent unde vă aflați, aveți acces la servicii de calitate și semnal puternic.
Verificați acoperirea în zona dumneavoastră aici.
Ofertă
Pregătim cea mai bună ofertă pentru dumneavoastră.
Reîncărcare cartelă
Dacă pe ecranul telefonului dumneavoastră apare în continuare rețeaua Telekom, puteți folosi în continuare aceleași canale de reîncărcare cu care sunteți deja obișnuit.
Dacă transferul către rețeaua DIGI a fost realizat și pe telefon apare DIGI, atunci, în curând, veți avea la dispoziție aceleași opțiuni de reîncărcare ca și până acum.
Informațiile despre reîncărcare vor fi disponibile în curând pe site-ul www.digi.ro
Roaming
După trecerea în rețeaua DIGI, veți putea beneficia de serviciul de Roaming, în funcție de planul dumneavoastră tarifar și de țara în care vă aflați.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați aici, unde veți găsi opțiunile de Roaming disponibile în rețeaua DIGI.
Suport
Contactați-ne simplu și rapid.
Întrebări frecvente
Nu trebuie să faceți nimic. Transferul către DIGI se va face automat, fără să depuneți vreo cerere sau fără a fi necesară vreo acțiune suplimentară din partea dumneavoastră. Transferul în rețeaua DIGI va avea loc gradual în perioada noiembrie 2025 - martie 2026, urmând, de altfel, să fiți informați printr-un SMS cu privire la demararea acestui proces. Apoi, în momentul în care transferul dumneavoastră a fost efectuat, veți primi o notificare de bun venit în rețeaua DIGI la data efectivă a transferului.
Nu trebuie, nu va fi necesară nicio acțiune în acest sens din partea dvs. SIM-ul dumneavoastră actual va fi reconfigurat de la distanță și toate setările necesare se vor efectua automat. Nu este necesar să mergeți într-un magazin sau să înlocuiți cartela. Pentru a verifica dacă ați fost transferat în rețeaua DIGI, puteți verifica indicativul de rețea de pe ecranul telefonului dumneavoastră.
Nu veți pierde creditul existent. Tot creditul disponibil la momentul transferului va fi păstrat și îl veți putea folosi în rețeaua DIGI.
Veți beneficia de serviciile preplătite DIGI, în condiții comerciale cel puțin la fel de avantajoase. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați www.DIGI.ro/oferta-prepaid.
Extraopțiunile existente rămân active până la expirare atât timp cât sunteți în rețeaua Telekom. După realizarea transferului în rețeaua DIGI, veți avea acces la serviciile preplătite DIGI, în condiții comerciale cel puțin la fel de avantajoase, și veți păstra întregul credit disponibil la data preluării.
Transferul se va desfășura etapizat, în perioada noiembrie 2025 - martie 2026. Veți primi o notificare de bun venit exact în ziua în care numărul dumneavoastră va fi transferat în rețeaua DIGI.
Nu este nevoie să faceți nimic. Este foarte puțin posibil ca telefonul dumneavoastră să se deconecteze temporar de la rețea. Dacă după câteva minute nu apare indicativul „DIGI”, este suficient să reporniți telefonul.
Da, puteți trece în rețeaua DIGI prin procesul clasic de portare.
Până la data de 30 octombrie 2025 inclusiv, portarea se poate face exclusiv pe postpaid.
Începând cu data de 1 noiembrie 2025, portarea se poate face atât pe postpaid, cât și pe prepaid.
În situația în care nu doriți să deveniți client DIGI, puteți opta pentru portarea numărului dumneavoastră la orice alt operator. Portarea este gratuită, iar numărul dumneavoastră rămâne neschimbat, indiferent de operatorul ales.
Da, puteți pleca oricând din rețeaua DIGI prin procesul clasic de portare.
Da. Datele dumneavoastră vor fi transferate în mod securizat către DIGI și prelucrate în calitate de operator independent, exclusiv pentru furnizarea serviciilor. Veți primi o nouă notă de informare privind protecția datelor imediat după transfer.
Nu este necesar să schimbați telefonul, foarte probabil acesta este compatibil cu standardele de rețea utilizate de DIGI. În cazul puțin probabil în care se pierde semnalul, va fi nevoie să închideți și să reporniți telefonul. Dacă după repornirea telefonului nu apare indicativul rețelei DIGI, va fi nevoie să luați legătura cu serviciul de relații cu clienții al Telekom.
În cazul în care, după transfer, sunteți înregistrat în rețeaua DIGI, puteți suna la 031 400 4600 sau vă puteți adresa unui punct DIGI pentru asistență.
Dacă sunteți în continuare în rețeaua Telekom, vă puteți adresa pentru asistență la Telekom, Serviciul Relații Clienți cu apel la 1234 (gratuit din rețeaua Telekom).
Transferul se va desfășura etapizat, în perioada noiembrie 2025 - martie 2026. Utilizatorul pentru care s-a operat transferul va primi o notificare de bun venit exact în ziua în care numărul va fi transferat în rețeaua DIGI.
Verificați rețeaua afișată pe ecranul telefonului dumneavoastră. Dacă apare indicativul rețelei DIGI, înseamnă că transferul a fost realizat. De asemenea, veți primi un SMS de bun venit în rețeaua DIGI.
Chiar dacă vă aflați în afara țării, numărul dumneavoastră va fi în continuare transferat în rețeaua DIGI, urmând să fiți informat printr-un SMS.
Transferul va avea loc fără întreruperi. În cazul puțin probabil în care se pierde semnalul, va fi nevoie să închideți și să reporniți telefonul.
Dacă după repornirea telefonului nu apare indicativul rețelei DIGI, va fi nevoie să luați legătura cu serviciul de relații cu clienții al Telekom.
Cât timp pe ecranul telefonului apare indicativul rețelei Telekom - vă prezentați într-un magazin Telekom pentru înlocuirea SIM-ului.
Dacă s-a realizat transferul și pe telefon apare indicativul rețelei DIGI - vă prezentați într-un magazin DIGI pentru înlocuirea SIM-ului.
Cât timp pe ecranul telefonului apare rețeaua Telekom - folosiți aceleași canale de reîncărcare cu care sunteți obișnuit.
Dacă s-a realizat transferul și pe telefon apare rețeaua DIGI - în viitor vor fi disponibile aceleași canale de reîncărcare ca la Telekom. Pentru detalii și informații concrete, vă rugăm să contactați DIGI la 031.400.4600.
Da. Aceleași canale vor fi disponibile după trecerea în rețeaua DIGI. Singura diferență va fi că pe viitor va fi nevoie să selectați operatorul DIGI.
Da. În ziua transferului, veți primi pe adresa de email cu care sunteți înregistrat în evidențele Telekom toate detaliile necesare pentru a intra în posesia și a configura noul eSIM de la DIGI.
La fel ca pentru clienții cu SIM clasic, transferul în rețeaua DIGI va avea loc în perioada noiembrie 2025 - martie 2026.
Da. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați site-ul www.digi.ro unde veți găsi opțiunile de Roaming disponibile în rețeaua DIGI.
În momentul în care vom începe transferul către rețeaua DIGI, veți primi un SMS cu toate detaliile legate de modul în care puteți verifica creditul disponibil, valabilitatea creditului și a opțiunilor active.
Ulterior, în momentul în care vă conectați pentru prima dată în rețeaua DIGI, veți primi un SMS de bun venit în rețea cu aceleași detalii.
DIGI oferă acces la o rețea mobilă cu bună acoperire la nivel național, oferind servicii de voce și date pentru un procent semnificativ din populația României. Poți verifica acoperirea și disponibilitatea serviciilor în orașul tău aici.
Transferul datelor cu caracter personal
Vă rugăm să aveți în vedere că datele dumneavoastră cu caracter personal în sensul Regulamentului General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 („GDPR”), aflate la dispoziția Telekom în legătură cu serviciile preplătite vor fi transferate către DIGI și prelucrate de acesta, în calitate de operator de date independent, în vederea executării transferului activității de prestare a serviciilor prin cartele preplătite, precum și a contractului cu dumneavoastră. Transferul se bazează pe interesul legitim al fiecărei parți de a încheia și de a implementa transferul mai sus menționat. Mai multe informații legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către DIGI, în calitate de operator de date, vor fi disponibile în nota de informare ce vă va fi pusă la dispoziție de DIGI imediat ulterior transferului în rețeaua DIGI.