Servicii de avizare
Avizul de amplasament este documentul eliberat de către Digi Romania în urma unei evaluări de specialitate, prin care solicitantul este informat oficial cu privire la condițiile de coexistență a obiectivului de investiții avut în vedere de către solicitant, cu rețelele și/sau infrastructura Digi Romania. Asigurăm un serviciu digitalizat pentru obținerea avizului de amplasament, care facilitează înregistrarea informațiilor și depunerea documentației. Avizul de amplasament este transmis la adresa de e-mail a solicitantului, însă oferim și posibilitatea ca avizul de amplasament să fie ridicat, în original, de la una dintre adresele punctelor de prezență din teritoriu (găsiți cel mai apropiat punct de prezență DIGI aici: https://www.digi.ro/asistenta/puncte-prezenta). Cererile pentru eliberarea avizului de amplasament se pot înregistra de către solicitant (în cazul în care cel care solicită eliberarea avizului este un împuternicit al beneficiarului) sau de către beneficiarul avizului: Completarea cererii și transmiterea documentelor online ▪ actul de identitate pentru persoanele fizice sau documentele persoanelor juridice (certificat de înregistrare la Registrul Comerțului, cod fiscal sau alte autorizații legale de funcționare); ▪ împuternicirea pentru persoana fizică sau juridică mandatată în scopul solicitării și obținerii avizului de amplasament, dacă este cazul; ▪ certificatul de urbanism; ▪ proiectul tehnic (memoriu, plan de încadrare în zonă la scara 1:500 sau 1:200, plan situație la scara 1:500 sau 1:200). ▪ la acest pas, factura fiscală este generată și trimisă pe adresa de e-mail menționată în cererea de eliberare a avizului de amplasament, ▪ daca solicitantul a selectat plata ulterioară, va efectua plata în punctul de prezență, prin cash sau prin transfer bancar, beneficiarul urmând să achite factura cât mai curând posibil. Completarea cererii și Înregistrarea cererii de eliberare a avizului de amplasament în punctul de prezență DIGI (realizată cu ajutorul unui Reprezentant de vânzări) Solicitantul/Beneficiarul se poate prezenta pentru depunerea, în format fizic, a documentației necesare, precum și pentru ridicarea avizului, într-unul dintre punctele de prezență DIGI (găsiți aici punctele de prezență). Reprezentantul de vânzări verifică toate documentele furnizate în format fizic pentru a se asigura că sunt complete: ▪ cererea de eliberare a avizului de amplasament, pe care o completează și descarcă reprezentantul de vânzări, se semnează de către solicitant/beneficiar, iar reprezentantul de vânzări o încarcă, scanată, pe website; ▪ actul de identitate pentru persoanele fizice sau documentele persoanelor juridice (certificat de înregistrare la Registrul Comerțului, cod fiscal sau alte autorizații legale de funcționare); ▪ împuternicirea pentru persoana fizică sau juridică mandatată în scopul solicitării și obținerii avizului de amplasament, dacă este cazul; ▪ certificatul de urbanism; ▪ proiectul tehnic (memoriu, plan de încadrare în zonă la scara 1:500 sau 1:200, plan situație la scara 1:500 sau 1:200). Tarifele percepute pentru eliberarea avizelor de amplasament sunt următoarele: în situația în care pentru emiterea avizului sunt necesare activități suplimentare, reprezentate de deplasări în teren și/sau realizări de lucrări adiționale, va fi perceput și: Avizele de amplasament se eliberează într-un termen de 15 zile lucrătoare sau 5 zile lucrătoare, după caz, de la data depunerii complete a documentației necesare emiterii acestora și plata integrală a tarifului/tarifelor aplicabil/aplicabile. Termenele și conditiile de eliberare a avizelor de amplasament, pot fi consultate aici. Pentru a înregistra solicitarea dumneavoastră în vederea eliberării unui aviz de amplasament, puteți completa formularul de aici. Informații de bază privind cererile pentru eliberarea avizelor de amplasament
1. Unde se depune cererea de eliberare a avizului de amplasament?
2. Ce tarife trebuie achitate pentru eliberarea avizelor de amplasament?
3. Care este termenul de eliberare a avizului?