Activează plata automată
prin Direct Debit de la
Raiffeisen Bank
și facturile sunt la zi
fără să ai grija lor.
FACTURA ELECTRONICĂ ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ
Activează aici factura electronică de la Digi și ai acces la detaliile facturii pe e-mail sau în contul tău Digi, imediat ce factura a fost emisă.
AVANTAJE:
- primești factura pe email imediat ce a fost emisa
- poți verifica oricând cât ai de plată
DE UNDE ACTIVEZI FACTURA ELECTRONICĂ?
- aici, completând datele necesare
- din contul tău Digi
- prin apel la unul din numerele de aici aici și soliciți primirea facturii pe email
- din cel mai apropiat Magazin Digi
DE CE SĂ ALEGI FACTURA ELECTRONICĂ?
Alege să primești factura Digi pe email și îi iei din greutatea de pe umeri lui Facturescu, colegul nostru care lunar pregătește mii de facturi și plicuri.
Odată ce ai activat factura electronică, lună de lună primești factura Digi doar pe email, iar Facturescu va fi mai zâmbitor.
VIZUALIZARE DETALII CONVORBIRI
Poți vizualiza detaliile convorbirilor din ultimele 12 luni
- intră in cont (dacă nu ai inca un cont de client, creează acum unul acum)
- accesează "Serviciile Mele"
- selectează secțiunea "Digi Mobil"
- alege numărul de telefon pentru care dorești să descarci desfășurătorul
- accesează "Configurează" și selectează "Descarcă desfășurătorul"
- selectează luna pentru care dorești să vizualizezi detaliile convorbirilor și descarcă în forma PDF documentul
SOLICITAREA DETALIILOR MAI VECHI DE 12 LUNI
- prin intermediul depunerii unei cereri scrise într-un punct de prezenta DIGI
Lista detaliată a convorbirilor se va printa și înmâna titularului de contract, tariful fiind de 0,8 lei/pagină (conform contractului).
Tu alegi unde și cum vrei să plătești factura pentru serviciile Digi
CARD
Chiar dacă nu ai cont Dig poți achita factura online. Plătește aici.
Descarcă aplicația Digi România și ai acces la serviciile tale pe orice device:
Caută aici cel mai apropiat magazin Digi.
Ai nevoie doar de codul de client. Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.
- Banca Transilvania (BT)
- Banca Comerciala Romana (BCR)
- Self Bank al ING Bank
- BRD-Groupe Société Générale
- Unicredit Tiriac Bank
- Piraeus Bank
- Bancpost
- CEC Bank
CASH - PRIN REȚELELE PARTENERE
Plata facturilor prin stațiile de plată SelfPay devine tot mai comodă, acestea fiind prezente aproape în orice punct comercial semnificativ. Plata la oricare dintre cele 4.200 Statii de Plată SelfPay se va face prin scanarea codului de bare de pe factură sau prin introducerea codului de client.
Stațiile de Plată SelfPay și lista tuturor serviciilor la care aveti acces sunt disponibile aici.
Acum poți plăti factura Digi și prin terminalele self-service StartPay, care au o rețea extinsă ce acoperă peste 100 de furnizori locali și internaționali. Le găsești în marile centre comerciale, în supermarketuri, în hipermarketuri și în micile magazine din cartierul tău. Faci plata în baza facturii emise.
Mult mai aproape, mult mai la îndemână! Ar putea fi chiar magazinul de unde îți faci zilnic cumpărăturile!
Poți să plătești când cumperi orice ai nevoie din magazin.
Faci plata în baza facturii emise.
Poți plăti rapid și sigur factura Digi și prin terminalele PayPoint, în peste 19000 de magazine, de pe teritoriul țării. Vezi aici magazinele cu terminale Paypoint.
Poți plăti prin oricare dintre următoarele metode:
- Scanare Cod de Bare de pe factură
- Menționare Cod de Client
Faci plata fie în baza facturii curente sau cu ID client și precizezi vânzătorului suma aferentă facturii pe care vrei să o achiți.
Plătește simpu și rapid factura Digi. Ai nevoie de factura.
CASH
Caută aici cel mai apropiat magazin Digi.
Ai nevoie doar de codul de client. Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.
- Banca Transilvania (BT)
- Banca Comerciala Romana (BCR)
- Self Bank al ING Bank
- BRD-Groupe Société Générale
- Unicredit Tiriac Bank
- CEC Bank
TRANSFER BANCAR
Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.
- Banca Transilvania (BT)
- Banca Comerciala Carpatica
- Credit Coop
- UniCredit Tiriac Bank
- BRD-Groupe Société Générale
- Alpha Bank
- CEC Bank
Pentru abonații Digi, comisionul este 0%.
- în contul deschis la ING Bank: RO51INGB0001000000018827
- în contul deschis la BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
- în contul deschis la UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
- în contul deschis la Raiffeisen Bank: RO16RZBR0000060018483261
Pentru toate plățile efectuate prin virament bancar te rugăm să menționezi: cod client, numărul facturii, numele și prenumele clientului înscris pe factură. Lipsa acestor elemente poate conduce la întârzierea sau imposibilitatea procesării corecte a plății, precum și la suspendarea furnizării serviciilor.
Precizand minim cod client comision 0% pentru abonatii DIGI.
- ING Bank
- Banca Transilvania(BT)
- Banca Comerciala Romana (BCR)
- BRD-Groupe Société Générale
- Raiffesen Bank - Prin Direct Debit din aplicația Smart Mobile, Raiffeisen Bank. Activezi serviciul și facturile se plătesc automat.
- UniCredit Tiriac Bank
- Alpha Bank
- CEC Bank
Dacă ai un cont bancar deschis la ING Bank, Banca Transilvania(BT), BCR, BRD-Groupe Societe Generale, Raiffesen Bank si UniCredit Tiriac Bank și închei o convenție de plată prin Direct Debit, plata facturii se va face automat din contul respectiv la dată scadenta a facturii. Te rugăm să te asiguri că ai suma necesară în cont.
Încasarea facturii este gratuită. DIGI și partenerii săi nu percep comisioane pentru încasarea facturii. Daca aveți nevoie de clarificări, nu ezitați să ne contactați pentru asistență.
*IMPORTANT: Pentru plăți realizate prin alte mijloace decât casieriile Digi Romania S.A., plata cu cardul pe site-ul companiei sau plata cu cardul în contul de client, vă rugăm să luați în considerare o perioadă cuprinsă între 3 și 10 zile calendaristice necesară transferului interbancar al banilor (transfer operat de banca la care v-ați deschis contul, către Digi Romania S.A.). În cazul în care ați întârziat plata facturii și sunteți în situație de deconectare a serviciilor, Digi Romania S.A. operează deconectarea în lipsa confirmării plății dvs. (dacă transferul bancar al banilor nu a fost finalizat). Puteți evita deconectarea, transmițând o confirmare de plată, respectiv copia OP-ului de plată, la collection@rcs-rds.ro. Pentru plata cu OP-ul prin internet banking sau la ghișeele băncilor, este foarte important să menționați corect codul de client și numărul facturii de plată. Aceste date sunt extrem de importante pentru procesarea corectă a plăților. ATENȚIE! În cazul restanțelor la plată, efectuați plata facturilor numai în ordinea emiterii acestora. Astfel plata va fi confirmată și veți evita deconectarea serviciilor.