Avantaje
- ai 3 GB trafic internet mobil1
- poți alege 2 extraopțiuni simultan ca să te bucuri de mai multe minute și mai mult trafic de net chiar din ziua activării
- apelezi cu doar 0.015 euro/min(fără TVA) după consumarea minutelor din extraopțiunea aleasă
- apelează la: *110# și urmează pașii pentru activarea extraopțiunii2
Bucură-te de mai mult net pe cartelă
- poți reîncărca până la 2 extraopțiuni de internet mobil cu extraopțiunea NET 1 GB
- se activează doar împreună cu o opțiune de voce
De unde cumperi cartela Digi Mobil:
- din magazinele Digi
- din magazinele semnalizate cu sigla partenerilor: Mobile Distribution, Cosmos Mobile, Paypoint, Payzone, Westaco(OMV&Petrom), Banesto, Robest
Cum reîncarci cartela:
- direct de pe site
- în magazinele semnalizate cu sigla partenerilor PayPoint, Payzone, Mobile Distribution, Westaco (OMV & Petrom), Epin
Perioada de valabilitate
- ai 3 luni perioadă de valabilitate din momentul activării extraopțiunii
- în perioada de valabilitate poți activa opțiuni sau poți consuma creditul
- dacă efectuezi o reîncărcare, perioada de valabilitate se resetează
- oricând în perioada de valabilitate poți consuma din beneficiile oferite
Perioada de grație
- ai 180 zile perioadă de grație3 a cartelei
- perioada de grație urmează perioadei de valabilitate
- în perioada de grație poți doar să primești apeluri și SMS-uri
- în perioada de grație poți apela doar numerele gratuite
- creditul neconsumat se păstrează în perioada de grație
- oricând în perioada de grație poți efectua o reîncărcare - acțiune care te readuce în starea de valabilitate
La achiziția cartelei Digi Mobil, TVA-ul se aplica la achizionare sau la reincarcare.
1După utilizarea traficului de internet mobil, accesul se va restricționa în perioada de valabilitate a cartelei până la o nouă reîncărcare.
2Extraoptiunile pentru Cartela Digi Mobil nu se reactiveaza automat.
3 Odată cu expirarea perioadei de grație, cartela SIM devine inutilizabilă. Vezi aici termeni și condiții pentru Cartela Digi.
Acum te poți loga pe Digi Online direct cu datele din contul DIGI.ro. Vezi orice, când vrei și ce vrei.
MAI MULTE INFORMAȚII
Cu cartela Digi beneficiezi de numeroase servicii opționale. Vezi mai jos detaliile de care ai nevoie, inclusiv instrucțiuni pentru utilizarea sau activarea serviciilor opționale.
Accesează serviciul USSD, apelând *110#, selectează meniul "Credit și Consum", opțiunea "Verifică Credit" și poți afla oricând cât credit ți-a mai rămas pe cartela prepaid.
Vei putea afla valoarea estimată, fără TVA, a convorbirilor efectuate de pe numărul tău de telefon.
Poti redirecționa apelurile către alt număr direct din setările telefonului, în situațiile de mai jos:
- când telefonul este închis sau nu este în aria de acoperire
- când nu răspunde
Cu cartela Digi beneficiezi de conectare imediată la internetul mobil și ai viteză de acces pe tehnologie HSDPA de până la 21,6 Mbps.
Poți accesa internetul mobil pe cartela Digi doar după ce ai activă o extraopțiune din grila comercială. Verifică harta de acoperire a rețelei Digi Mobil 4G
Pentru conectarea la serviciul de internet mobil activează APN-ul «prepaid» din setările telefonului tău.
După consumarea traficului de date mobile, accesul la internet se restricționează. Serviciul poate fi utilizat din nou prin activarea unei noi opțiuni sau la reactivarea ultimei opțiuni alese.
Cartela Digi îți oferă posibilitatea de a transmite mesaje scrise (SMS-uri), iar tarifarea se face pentru fiecare segment de 160 de caractere.
SERVICII INDISPONIBILE:
- apel video
- roaming internațional
- desfășurător convorbiri
Toate informațiile de care ai nevoie pentru activarea, funcționarea sau schimbarea cartelei, precum și informațiile necesare pentru a intra în directă legătură cu noi le găsești mai jos.
Perioada activă a creditului:
Creditul inițial poate fi consumat conform ofertei în vigoare. Pe parcursul perioadei active, poți efectua convorbiri naționale și internaționale în limita creditului existent. Când reîncarci, perioada de valabilitate existentă a creditului nu se cumulează cu noua perioadă activă oferită la noua reîncărcare.
Perioada de grație a creditului:
Perioada de grație a creditului inițial este în conformitate cu oferta în vigoare. Pe parcursul perioadei de grație poți fi apelat și poți apela doar numere gratuite. Creditul neconsumat în perioada activă se păstrează în perioadă de grație. Pentru a putea folosi creditul rămas, trebuie să reîncarci. Creditul poate fi reîncărcat oricând pe parcursul perioadei active și/sau pe parcursul perioadei de grație.
Beneficiile se consumă în ordinea cronologică a acestora. Valabilitatea opțiunilor este de o lună sau 3 luni calendaristice de la data activării. În cazul în care ai efectuat anterior încărcări de credit fără activări de extraoopțiuni, perioada de valabilitate a extraopțiunii activate nu depășește data la care expiră perioada de valabilitate rămasă pentru creditul încărcat. Taxarea apelurilor se face la 60 secunde.
Activează extraopțiunea dorită apelând *110#. Poți activa simultan cel mult 2 extraopțiuni, în orice combinație. Valabilitatea unei extraopțiuni este de o lună calendaristică. Aceasta expiră la ora 24 a ultimei zile din luna calendaristică. Ultima extraopțiune aleasă se reactivează automat la expirare, dacă există credit suficient.
Poți modifica extraopțiunile alese în orice moment. Modificarea se realizează prin dezactivarea vechii opțiuni și alegerea unei noi extraopțiuni. Beneficiile obținute anterior la cumpărarea extraopțiunii vechi se păstrează și se pot consuma în termenul de valabilitate al acestora.
Poți dezactiva extraoopțiunile în orice moment dorești. Prin dezactivare se anulează comanda pentru reactivare din alocatorul de opțiuni. Beneficiile obținute anterior la cumpărarea opțiunii se păstrează și se pot consuma în termenul de valabilitate al acestora.
Pentru activarea cartelei Digi trebuie să introduci SIM-ul într-un telefon mobil 3G. Pornește telefonul și tastează codul PIN urmat de tasta OK. Efectuarea primului apel se poate face în momentul în care pe ecranul telefonului a apărut codul rețelei Digi Mobil. Din acest moment, poți forma numărul de telefon pe care dorești să-l apelezi.
Servicii disponibile pentru Cartela Digi:
- apeluri naționale și internaționale
- transmiterea și primirea de SMS-uri
- serviciul de internet mobil
Servicii indisponibile pentru Cartela Digi:
- apel video
- roaming international
- acces in reteaua 4G Digi Mobil.
Serviciul de telefonie mobilă permite afișarea automată a identității liniei apelate și care apelează. Pentru a iniția și primi apeluri, telefonul tău mobil trebuie să fie deschis și conectat la rețeaua Digi Mobil. Pe teritoriul României poți efectua apeluri naționale și internaționale în limita creditului disponibil și poți fi apelat la numărul tău de telefon Digi Mobil. Serviciul poate fi folosit în acoperirea rețelei Digi Mobil. Pentru informații detaliate despre aria de acoperire vezi acoperirea.
Dacă pe telefon primești mesajul "Verifică cartela" sau "Introduceți SIM" sau "Eroare cartelă", asigură-te că ai introdus corect cartela SIM conform indicațiilor din manualul de utilizare a telefonului mobil.
Cartela SIM prepaid poate fi utilizată în toate telefoanele mobile 3G care au activată funcția 3G/UMTS, cu excepția celor care sunt blocate pe o altă rețea decât rețeaua Digi Mobil.
Codul PIN inițial este "1234".
Poți înlocui cartela SIM în orice magazin Digi. Prima înlocuire a cartelei este gratuită. Pentru orice înlocuire ulterioară, taxa este de 5 lei, TVA inclus
Pentru mai multe informații despre cartela Digi, apelează următoarele numere de telefon: 031 400 7777 sau *777 (număr disponibil doar în rețeaua Digi Mobil).
Vezi aici acoperirea la nivel național a rețelei 4G Digi Mobil.
Poți verifica aici tarifele pentru apeluri internaționale.
Verifică aici prefixele pentru destinații internaționale și pentru destinațiile naționale fixe.